KnD-ZoNe
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

KnD-ZoNe


 
AcasaGalerieUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 Base builder zombie mod

In jos 
AutorMesaj
vlad11

vlad11


Mesaje : 160
Data de inscriere : 30/10/2012
Varsta : 30
Localizare : Targoviste, Dambovita

Base builder zombie mod Empty
MesajSubiect: Base builder zombie mod   Base builder zombie mod Icon_minitimeSam Noi 24, 2012 5:51 am

Descriera modului(dupa idei):
[*] Acest mod contine HF+zm.
[*] Permite jucatorilor sa-si faca propriile constructii din componente a unor harti.
[*] La fiecare runda locurile vor fi schimbate(dintre CT si Zombii si dintre Zombii si CT).
[*] La fiecare schimbare Supravetuiitorii/CT trebuie sa supravetuiasca un anumit interval de timp.


Cum se joaca?

    Vor fi doua tabere:

      [li]--Zombii- vor fi inchisi pentru un interval de timp.[/li]
      [li]--Supravetuiitorii- acelasi inteval de timp in care Zombii vor fi inchisi, se vor folosi de acest inteval sa-si construiasca propria baza.[/li]


  • Ca jucatorii sa-si proiecteze propriile baze trebuie sa scrie in consola:

    Cod:
    bind x+grab


      • Un obiect odata preluat de un jucator nu mai poate fi miscat de altul caci devine proprietatea sa;

      • Zombii nu vor avea nimic de facut decat sa astepte sa se duca intervalul, acelasi timp apar si alte modificari:

          [li]Cand acel timp s-a scurs Zombii sunt eliberati din incaperea respectiva, tot dupa asta, Supravetuiitorii nu vor mai avea abilitatea de a misca obiectele;

          [li]Supravetuiitorii au munitie infinita din deflaut.



      Demonstratie:
      [video=youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cfhmj314k3Q&feature=player_embedded[/video]

      CVAR-uri inregistrate(le gasiti in basebuilder50.sma):

      Cod:
      bb_build_time <#> (Def: 150) // timpul acordat supravetuiitoriilor sa-si fac propria baza;
      bb_zombie_health <#> (Def: 2500) // seteaza viata unui zombi
      bb_calc_maxbase <0/1> (Def: 0) // calculeaza nr maxim al jucatorilor pe o baza(e bine sa lasati la o)
      bb_tournament_mode <0/1> (Def: 0) // dezactiveaza/activeaza auto-teambalance
      bb_show_moving <0/1> (Def: 1) // arata sau sa nu arate obiectele mutate(e bine sa lasati pe 1)
      bb_block_gravity <0/1> (Def: 0) // Sa scape armele atunci cand se blocheaza(e bine sa lasati pe 1)
      bb_pain_shock_free <0/1> (Def: 0) // ofera posibilitatea unui admin de a muta obiectele altora chiar daca a expirat timpul
      bb_max_move_dist <#> (Def: 960) // dinstanta in care un supravetuitor nu poate sa mute un obiect
      bb_min_move_dist
      <#> (Def: 25) // distanta minima din care un supravetuiitor poate
      ''atinge cu raza sa obiectul ca sa-l mute
      bb_min_dist_set's distance // evita blocarile jucatorilor
      bb_min_dist_set <#> (Def: 50) // distanta maxima a jucatorilor, unde poate muta obiectul
      bb_health_time <#> (Def: 12) // timpul in care va aparea mesajul HUD pentru prepararea catre infectie
      bb_roundtime <0/1> (Def: 9) // timpul(exprimat in minute) care li se acorda jucatorilor de asi creea propria baza
      bb_rounds <0/1> (Def: 4) // nr total de harti
      bb_give_nades (Def: h) // grenazi oferite dupa selectarea apei h = HE, f = Flashbang s = Smoke
      bb_weapons (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx) // lista cu arme



      Arme dispuse cumpararii(normal sunt gratuite)

      Citat:
      Scout: a
      XM1014: b
      Mac-10: c
      AUG: d
      UMP45: e
      SG550: f
      Galil: g
      Famas: h
      AWP: i
      MP5: j
      M249: k
      M3: l
      M4A1: m
      TMP: n
      G3SG1: o
      SG552: p
      AK-47: q
      P90: r
      P228: s
      Dual Elites: t
      Fiveseven: u
      USP: v
      Glock18: w
      Deagle: x


        [li]Fiecare litera reprezinta id armei[/li]
        [li]Asa sunt reprezentate la preselectie[/li]



      Comenzi accesibile(jucatorilor):

      Cod:
      bind litera+grab = aceasta este acea ''panza cu care muta obiectele(se scrie in consola ''bind x+grab'' > si apasati pe x)
      /guns = Deschizi meniul cu arme
      /respawn = Este accesibila numai unui zombi dupa ce moare(o scrie in chat ca sa reinvie)
      /fixspawn = Reinvie supravetuitorii care au murit de la cazaturi si de la altceva- doar in minutele acordate construirii bazei
      /help = Aveti meniu pentru ajutor
      /rules = Regulile generale prin mesaj HUD
      /round = Arata statisticile rundei (ex. Runda 3 sau 4)



      Comenzi accesibile adminilor:
      In chat:

      Citat:
      /respawns = Reinvie toti zombii morti
      /fixspawns = Reinvie toti supravetuiitorii (desigur doar in timpul construirii bazelor)

      Consola:

      Citat:
      amx_buildban // Jucatorii nu-si mai pot construii bazele
      amx_unbuildban // Jucatorii pot misca din nou obiectele
      removeaim // sterge toate obiectele mutate pana la urmatoarea runda/harta
      lockaim // blocheaza/deblocheaza obictele din pozitia lor



      Link pentru descarcare:




Enjoy!


Sus In jos
 
Base builder zombie mod
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Addons Zombie Plague [ Chirstmas Edition ]
» Addons Zombie Plague 5.0
» Panic Zombie: Source informatii
» Addons Zombie Plague Advanced
» Addons Zombie Plague Advanced

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
KnD-ZoNe :: KnD-ZoNe-> Counter-Strike :: Addonsuri-
Mergi direct la: